Ik ben ingeschreven. Wat nu?

Wat gebeurt er na mijn inschrijving?

Je inschrijving wordt automatisch verwerkt door Twizzit, het online platform waarmee Jespo werkt. Wat gebeurt er nu?

  • Er was plaats voor de sportactiviteit die je koos? Dan ontvang je binnen de 15 minuten drie e-mails:
    • Bevestiging van je inschrijving met een overzicht alle gegevens die je invulde
    • Een factuur van je inschrijving(en)
    • Een e-mail met de vraag om een Twizzit-account aan te maken
  • Je staat op een wachtlijst? Dan ontvang je binnen de 15 minuten een bevestiging van je wachtlijstinschrijving via e-mail. Van zodra er een plaats vrijkomt bellen we jou op.

Het is belangrijk dat je een Twizzit-account van Jespo aanmaakt, want daar vind je alle informatie over jouw inschrijving(en), sportactiviteiten, facturen, attesten, enz.

Waar vind ik alle informatie over mijn sportactiviteit(en)?

Alle informatie over jouw sportactiviteit(en) vind je op Twizzit. Wat vind je er allemaal?

  • Detail van de lessen: data, uur, locatie, enz.
  • Extra informatie over jouw sportactiviteit (ten laatste twee weken voor de start van jouw sportactiviteit)
  • Facturen
  • Attesten (bij ‘Media’)
  • Enz.

Download de gratis Twizzit-app op je Iphone of smartphone of surf naar twizzit.jespo.be.

Alle informatie over het gebruik van Twizzit vind je ook op deze pagina: www.jespo.be/meer-info-over-twizzit/.

Hoe geraak ik op de locatie van mijn sportactiviteit?

Al onze sportlocaties zijn goed bereikbaar. Je komt best te voet, met de fiets of met bus/tram. Op de website van De Lijn  www.delijn.be kan je gemakkelijk jouw route plannen met bus en/of tram. Via Google Maps kan je je route ook te voet, met de fiets of de auto plannen.

Kom je toch met de wagen? Check dan zeker de website www.slimnaarantwerpen.be

Bij wie kan ik terecht met specifieke vragen over de sport?

Alle informatie over jouw sportactiviteit vind je altijd terug via het Twizzit-account van jouw kind(eren). Uiterlijk twee weken voor de start van jouw sportactiviteit ontvang je ook nog meer detailinfo voor een goede start. Heb je toch nog extra vragen? Contacteer ons dan via info@jespo.be of 03 289 32 53. Je kan je vraag natuurlijk ook altijd aan de sportlesgever ter plaatse stellen eens de sportactiviteit gestart is.

Mijn kind is ingeschreven voor een Jespo-activiteit. Ben ik dan opnieuw zeker van mijn plaats het volgende schooljaar?

Neen. Je moet je elk schooljaar opnieuw inschrijven. Zo willen we alle Antwerpse kinderen de kans geven om te proeven van verschillende sporten.

Enkel voor onze zwemactiviteiten is er een andere regeling in functie van het zwemtraject dat kinderen bij Jespo afleggen. Deelnemers van onze zwemgroepen ontvangen hierover op tijd de nodige informatie.

Er worden tijdens de activiteit door een fotograaf van Jespo foto‘s of video’s genomen van mij/mijn kind en ik ga hier niet mee akkoord.

Neem je deel aan een activiteit van Jespo? Dan ga je ermee akkoord dat we foto’s en video’s maken tijdens de sportactiviteit. Deze worden gebruikt voor de promotie van Jespo en de sport in het algemeen.

Dit is ook zo als je deelneemt aan een evenement van Jespo waarvoor je niet moet inschrijven.

Je mag zelf géén foto’s of video’s maken zonder toestemming van het Jespo-secretariaat, de ouders, de lesgevers en de verantwoordelijke van de sportinfrastructuur.

Mijn kind kan vandaag niet komen sporten, wie moet ik verwittigen?

Je bent niet verplicht om iemand op de hoogte te brengen als je niet kan komen sporten. We vragen wel om via Twizzit te laten weten als je niet aanwezig kan zijn. Zo kan de sportlesgever inschatten met hoeveel deelnemers de sportles zal doorgaan.

Mijn kind is te oud om via Jespo te sporten maar wil nog verder sporten, wat of waar nu?

Als je te oud bent voor jouw favoriete sportactiviteit en je kan bij Jespo niet meer terecht voor de sport die je graag zou doen, dan verwijzen we je graag door naar een sportclub. Jespo werkt nauw samen met de sportclubs en kan je dus best wel enkele tips geven waar je het best terecht kan! Samen zoeken we dan naar de meest geschikte sportclub voor jou!

Mijn kind zou graag in een competitie sporten. Kan dat via Jespo?

Bij Jespo kan je enkel recreatief sporten. Als je wil sporten in competitieverband verwijzen we je graag door naar een sportclub. Zij spelen bijna altijd in competitie. Jespo werkt nauw samen met de sportclubs en kan je dus best wel enkele tips geven waar je het best terecht kan! Samen zoeken we dan naar de meest geschikte sportclub voor jou!